Jumaat, 17 September 2010

PERJALANAN HIDUPKU DAN DIA

pengalaman yang tak penah ku lupakan..menjadi memory antara aku dan dia..ku kenalinya di bangku akhir sek. men. tidak ku sangka hanya sekali je bertemu kami menjadi kawan..setelah aku habis spm aku melanjutkan pelajaranku di peringkat diploma.aku mengenalnya dengan lebih akrab di sem pertama aku menuntut.pelbagai situasi yang kami lalui..kali pertama bertemu dia aku rasa merah padam muka aku.tapi dia selambe je..bajet macho lah tu.dia naik bas bersama,makan bersama jalan.seronok i;le waktu tu.dia ceritakan kisah hidupnya.dia pandai mengambil hatiku,dia sering membuat ku ketawa.mula2 rasa macam tak de lah suka sgt kat dia..tapi after dah couple rasa serasi dan saling faham memaham tua ader..berapa kali waktu sem 4 dan sem 5 dia kata nak merisikk dan bertunag tapi aku tolak kerana aku takut mak marah ye lah belum habis study lagi aku dah ada orang mintak.jadi aku mintak tangguh hingga akhir belajar.kami rancang nak  kawain 1/1/11 tetapi jodoh kami awal kami dinikahkan pada 18/6/2010.

setelah 4 tahun perkenalan kami diijab kalbulkan..bertapa indahnya ku rasa..cinta kami akhirnya ke jinjang pelamin.semoga jodoh kami hingga ke akhir hayat kami.ramai kawan ku yang tak sangka aku mahu bernikah di usia yang muda..maklumlah jodoh pertemu,ajal maut di tahan tuhan.kita hanya merancang tapi tuhan yang menentukan segalanya.

seterusnya kita kana bersambung kisah ini dalam episod DETIK KU MENJADI MILIKMU...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

my baby

 BabyFetus Ticker
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...