Selasa, 18 Oktober 2011

Hubby Ku Makenik Ku

selamat pagi..ni saya nak bercoleteh sedikit..hari ni mood suami sangat baik..asik senyum-senyum je..
hehehhe..Kelakar pula Tengok habby asik senyum-senyum dan bersiol2..riang ria hati hubby saya hari ini..saya macam biasalah sibuk di dapur mengemas dan memasak..runting harian selepas balik kerja..tapi hari ni saya dan habby ambik cuti half day..eh..lupa  plak habby ku kerja sendiri..syarikat bersama kawan2 dia..suami saya ni wat  wiring electricity.share 4 orang..hehehe..Habby balik awal kaerja hari ni..
dalam saya sibuk di dapur saya lihat Habby sibuk ambik barang kat store.dalam hati saya apalah habby ni wat ni..siap je memasak per lagi di jenguk2 habby la..la rupa2nya habby baiki kereta..setahu saya habby dok pandai pun baiki2 kerata ni..tetiba je..biaanya call je member habby (makenik )tu ni habby wat sendiri..cayalah..hehehehe..dialong kami di bawah:

saya: pandai dok abg baiki kereta ni??nanti  tambah rosak plak..sambil ketawa..

Hubby: tengok tangan lah..ketawa besar..

saya: ye lah tu..

hubby: ye lah abg nak baiki ni..tengok lah abg pasti berjaya..hehehe
            abg kan makenik sambilan
 saya: ye ke..tak tahu lah sayang..biar betul..hehehehe

hubby: betul lah..

ku pun masuk umah kemas rumah pulak..malas nak tengok habby sibuk dengan kereta..after 1 jam........

hubby:sayang mari sekejap..

saya: ye by..

hubby: tara....dah siap cuba test ok tak

saya : bereh bos

hubby:erm..

saya: wah dah tak senguk2 ladi lah..start pun tak mati pun..kalau tak asik mati je..kena 2/3 kali start baru  ok.ni sekali start je dah ok..bijok ar hubby ambe..

hubby: biasa ar abg kan bijok..hahaha

saya: thz habby ..kami sama2 ketawa..

antara gambar2 habby membaiki kereta..

ni lah hubby ku yang sibuk baiki kereta

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

my baby

 BabyFetus Ticker
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...